SnelFormulieren

Sepa-incasso via inschrijving op jouw website

Unique experiences.

SnelStart geeft grip op jouw dagelijkse administratieve routine. Heb je veel werk aan het aanmaken van Sepa-incasso bestanden voor nieuwe klanten vanaf ingevulde papieren of het knippen en plakken van gegevens vanuit een contactformulier op jouw website? Dan kan SnelFormulier van DKG jou helpen dit proces te automatiseren.

Dynamisch contactformulier
Wij maken een dynamisch contactformulier met niet alleen de NAW-gegevens, maar alle velden die van toepassing zijn om de aanmelding van jouw klant, lid of contribuant te vereenvoudigen. De opmaak en velden worden volledig naar wens afgestemd.






Webformulier
Vervolgens krijgt de aanmelder een e-mail ter bevestiging en krijg jij bericht dat er een aanmelder in je SnelStart-administratie is aangemaakt. In SnelStart vind je de klant met eventuele extra velden die van toepassing zijn terug. Bij het aanmaken van de klant wordt er een controle uitgevoerd op basis van het e-mailadres. Dubbele inschrijvingen worden zo voorkomen.

.





Webformulier
Voor het periodiek incasseren van contributies, abonnementen, servicecontracten of huur, hebben wij een module die factuur-boekingen klaarzet in SnelStart met Sepa-incasso. Voor bedragen die je maandelijks, per kwartaal of jaarlijks int zonder een factuur aan de klant te sturen, is dit een snelle en eenvoudige oplossing. Uiteraard houden we daarbij rekening met de btw die van toepassing is.






Webformulier
Meer informatie
Communicatie met relaties kun je separaat regelen via jouw CRM software. Wil je daar meer over weten? Neem contact op met De Implementatie Partners, wij adviseren je graag. Wil je meer weten over de mogelijkheden van SnelFormulier? Kijk op de website, mail naar info@dkg.nl of bel 0251-343536.

Dag van de Checklist
30 oktober 2023